четвртак, 30. април 2009.

PROMCIJA KNJIGE


PROMOCIJA MUDREŠINE KNJIGE

U Dvorcu kralja Nikole u Baru, u organizaciji Kulturnog centra, održana je promocija knjige poezije “Neka mi sude” Ljubomira Mudreše iz Podgorice. Veče je otvorila profesor književnosti Mila Čordašević, a o knjizi su pored autora, govorili književnik i publicista Borislav Cimeša i književnik Janko Vujisić.

Istaknuto je da je Mudreša bez sumnje misaoni pjesnik, nabijenog stiha, lišen svih perfidnosti i perifernosti, sagledan u samog sebe, u čovjeka i njegovu budućnost. Veče je upotpunila Marija Mitrović na klaviru, učenica barske Muzičke škole, dok je odabranu poeziju čitao dramski umjetnik Dragiša Simović.

Mudreša je kao komentator i urednik radio u redakcijama „Večernjih novosti", „Borbe", „Studija B", RTV Makedonije, RTV CG, a sarađivao je i sa još puno listova. Do sada je objavio devet knjiga poezije. Član je Matice crnogorske, crnogorskog Društva nezavisnih književnika, crnogorskog PEN centra, međunarodne aasocijacije slobodnih reportera i društva crnogorskih novinara. Živi i radi u Podgorici

2 коментара:

Анониман је рекао...

Hej,šta ima,evo čitam tvoj blog,da znaš da sam bila na ovoj promociji,bilo je tako zanimljivo,čak sam i autogram dobila od pjesnika,volim ti ja ovakve događaje.

Unknown је рекао...

Bila sam na ovoj promociji i bilo je ok skroz...preporucujem cesce posjete ovakvim dogadjajima...